onedirection---noveller

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Ny design :D

Av Hanna - 9 september 2013 21:20

Tjenare alla goa människor!!!!!!!!!!!!!!!

Jo, tänkte berätta (okej, jag fattar att ni kanske redan sett det) att jag hade SÅÅÅÅÅÅÅÅ boring att jag fixade en ny snyggare header och ja, tillslut hade jag ändrat utseendet på bloggen helt   
ALLA MÅSTE acceptera att jag blir helt knäpp när jag har tråkigt, så INGEN frågar om kyckligen på headern...
Jag hade slut på fantasi, men jag kunde ju inte bara lämna det tomt där.... SÅ EN JÄTTE GULLIG KYCKLING!!!!!
Nästa del kommer imorgon!!!!
Och nu undrar alla varför jag inte skrev en del idag istället för att ha SÅÅÅÅ BORING och ändra utseendet på bloggen.

JO, så här är det, jag slutade skolan klockan tjugo över tre, och då måste jag hinna med bussen som går halv fyra för att komma hem klockan fem minuter över fyra, för att sedan slänga i mig en macka, byta om till ridkläder och cykla till stallet.
Senare, när jag kommer hem måste jag äta och duscha och sedan ta tag i det berg av läxor som finns i min väska....
Oj, den där fina beskrivningen över hur min eftermiddag+ kväll har varit blev så vacker eller hur...
Nä, men för alla som har lite humor, gissa vad vi gjorde på gympan???? JO, vi joggade ner till sjön för att sedan hoppa i med alla kläderna på... Det var skitkallt....
Imorron ska vi ta skolfoto och jag vill bara dö, pågrund av att jag alltid ser helt freako galen ut på dem....
Jaja, nu ska jag sluta oroa mig för det...
GODNATT MED ER   

//KRAM



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 22 september 2013 19:39

plötsligt hördes röster utanför dörren. Jag hörde tydligt att det var pappa och Marie, men jag kunde ändå inte höra vad dem sa.Plötsligt hördes ett svagt ylande. Vad var det för läte? ------------------------------------------ Försiktigt, försikt...

Av Hanna - 22 september 2013 19:35

Hej på er!!! Okej, jag orkar verkligen inte dra hela det där snacket om skolan, en massa prov och resten, men jag vet att ni fattar.Jag menar, jag är väl inte den enda som går i en helt normal skola vareviga dag i år?? Jag har börjat skriva nästa...

Av Hanna - 14 september 2013 19:15

"Det finns mat om du vill ha" berättade Marie försiktigt, som om hon var rädd förr att Elise skulle gå sönder."Mamma, jag vill flytta hem till pappa" svarade Elise, högt och tydligt."Men varför då? Vi har ju det så bra här? Du har ju sagt att du inte...

Av Hanna - 14 september 2013 18:34

Ja, här har ni mig, svikaren, som lovade lägga upp ett kapitel igår kväll, men vad gjorde hon istället? Jo, hon drog iväg till Spontanidrotten med sina polare och bara latjade typ....Sen kom hon hem klockan tio och var bara TVUNGEN att ägna sin tid...

Av Hanna - 10 september 2013 21:15

"Bella, minns du första gången vi träffades?" frågade Harry och log."Ja, du trodde att jag var Nicks flickvän" sa jag och besvarade hans leende."Visste du att du är den finaste peronen jag någonsin träffat?" frågade Harry.Jag log lite och tittade bor...

Ovido - Quiz & Flashcards