onedirection---noveller

Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Woop Woop

Av Hanna - 10 september 2013 15:51

 HEj på er!!!!!
Skulle bara säga att jag börjat skriva nästa del, men den kommer inte ut förens ikväll, för jag ska på träning   
OCH DET SKA BLI KUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om ngn undrar så har jag typ damp just nu... :D
Nu ska jag gå och jag vet inte vad, typ leta på mina träningskläder???
Ha det bra iallafall!!!!!!!!!!
//KRAM   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 22 september 2013 19:39

plötsligt hördes röster utanför dörren. Jag hörde tydligt att det var pappa och Marie, men jag kunde ändå inte höra vad dem sa.Plötsligt hördes ett svagt ylande. Vad var det för läte? ------------------------------------------ Försiktigt, försikt...

Av Hanna - 22 september 2013 19:35

Hej på er!!! Okej, jag orkar verkligen inte dra hela det där snacket om skolan, en massa prov och resten, men jag vet att ni fattar.Jag menar, jag är väl inte den enda som går i en helt normal skola vareviga dag i år?? Jag har börjat skriva nästa...

Av Hanna - 14 september 2013 19:15

"Det finns mat om du vill ha" berättade Marie försiktigt, som om hon var rädd förr att Elise skulle gå sönder."Mamma, jag vill flytta hem till pappa" svarade Elise, högt och tydligt."Men varför då? Vi har ju det så bra här? Du har ju sagt att du inte...

Av Hanna - 14 september 2013 18:34

Ja, här har ni mig, svikaren, som lovade lägga upp ett kapitel igår kväll, men vad gjorde hon istället? Jo, hon drog iväg till Spontanidrotten med sina polare och bara latjade typ....Sen kom hon hem klockan tio och var bara TVUNGEN att ägna sin tid...

Av Hanna - 10 september 2013 21:15

"Bella, minns du första gången vi träffades?" frågade Harry och log."Ja, du trodde att jag var Nicks flickvän" sa jag och besvarade hans leende."Visste du att du är den finaste peronen jag någonsin träffat?" frågade Harry.Jag log lite och tittade bor...

Ovido - Quiz & Flashcards